Monday 4 June 2012

keep crying

Assalamualaikum #

Hai Uolls . how are u doing ? awesome ? Good =)
Oke berbalik kepada main topic diatas aku nak story seket .
Humpp . Dah berapa hari aku sedih .
And now maybe I fell a little bit better.
Kay , aku nak story seket kenapa aku crying .
Humpp actually aku rindu abg-abg aku .
Maybe korunk akan cakap "ekele abg angkat je kot".
Humpp walaupun meraka just abg angkat aku ,
sometimes bz , tak layan aku , tak pedulikan aku ,
sekurang-kurangnya deaorg lah yg selalu temankan aku
bila aku sedih , and aku ad prob .
Aku rindu deaorg and bila aku nmpk deaorg on9 ,
aku rasa mcm nak chat , tgr-tgr je deaorg tapi aku
taknak . Aku rasa aku dah banyk susahkan mereka-meraka tu .

And , from now on , bertemankan sedikit kekuatan ,aku
berjanji yg aku takkan susah kan mereka lagi .
Aku jgk takkan tgr deaorg lagi . Susah nak buat semua nie
tapi aku terpaksa . Aku taknak bebankan mereka .
Tapi , aku tetap sayang deaorg . Takde sape boleh gantikan place
deaorg yg memahami aku . They are the best ever after .
Deaorg lah abg yg paling sporty . Mungkin skunk deaorg pelik
kenapa aku semakin mendiam . =)
Sebab bila deaorg on je aku tgr , bila aku tgr je deaorg on .
Hahahaha . I will miss that momment :'(
TAKE A NOTE : kalau korunk bace ni , jangan pikir yg bebukan
adek cuma taknak bebankan korunk , tu je . tp adek akn tgr-2 abg jgk .
and i hope , abg still anggap adek ni , adek abg . ohsemm ? haha :)
Kay readersku semua ^^ . Ada time aku story-morie lagi erkk ? =)
Baibai . 

No comments:

Post a Comment