Saturday, 2 June 2012

Jangan Rampas Dea Boleh ?

 Assalamualaikum #

Weyh , jangan lah rampas dea dari aku ,
kau pun tahu aku mmg sayang dea kan ?

kau kawan baik aku .
kenapa kau sanggup buat macam nie ?

tak cukup ke dengan ap yg kau dah ad ?
sampai kau sanggup rampas dea drpd aku .

mungkin aku tak layak untuk dea . tapi sekurang-kurangnya
aku mencintai dea sepenuh hati bukan macam kau
tukar pakwe mcm tukar lampin .

sorry bff tapi kau dah melampau .
Aku merayu tolong jangan rampas dea daripada aku .
aku dah tawar hati untuk mangaku kau adalah kawan baik aku .
Baibai Readers . Anytime aku post lgi kay .



No comments:

Post a Comment