Tuesday, 5 June 2012

aku rasaaaaaaaaaaa ......

Assalamualaikum #

Hye Uolls . How are u doing ? Fine ? Awesome ? Good =)
k arini aku nak story-morie seket hekh .
humpp semalam dea call aku n mntx maaf atas semuanya .
pasal kitaorg break , psl dea sakitkan hati aku .
dea kata dea terpaksa , aku taktau ap yg berlaku sebenarnya .
tpi aku still listen to him . humm . btw , aku still syg dea weyh .
aku lebih banyak berdiam mase dea call aku .
aku taktau ap yg aku kena ckp dgn dea . seriesly , aku keccewa .
aku taktau ap sebab dea mntx putus dgn aku .
maybe sbb keadaan kitaorg yg semakin lme semakin memburuk kot .
hummpp . tapi aku still tertanya-tanya KENAPA.......................................
kenapa dea sanggup buat aku mcm nie ?
dea try utk jelaskan tapi humm mase dea call tu aku tak dpt
focus dkt dea sbb time tu aq rse sebak nak mati .
then , dea kata dea ad kerja nak kena siapkan then dea terus off fon
aku macam , ea 'knp terlalu cptt' ? ya allah , betul ke hubungan aku
dengan dea dah berakhir , betol ke ? ya allah , aku tak sanggup hilang dea .
humpp then lepas dea off fon aku keep crying and crying
and terus tertido hmpp klha bye readers*

No comments:

Post a Comment